poniedziałek, 3 sierpnia 2009

już czas na nowe gry

w leniuchowie wita i ty

stephanie choć doba jest już ją ziggy

lubi i wiee że z pixel'lem trixsy stingy też

miła razem czas upłynie

tak,tak tak to juz porawstać oto nowy

wesoły dzień niestuj dużej nie

leniuchowo wita dziś nasss





big,bag takie słowa

śpiewam kiedy tańcze

big,bak chotcie słowa

nie znaczą niccc

nie leń się bo pora tańczyć

tyle radości taniec nam daaa

razem hop,hop w gure skacz

a podem klaśnij w rence

a zbaczysz ,że wszystko uda sięęęęęęę



Czasem gdy się w nocy boisz ,czujesz że ktoś blisko stoi,dziwne głosy słyszysz w uchu ,jakiś potwór mówi huhu!Za oknami duch harcuje,szkielet kością postukuje,szukasz gdzie twój mały misio gdy go łapiesz mówi:A sio!Bumtarara to tylko ja po ciemku trochę lęku,światełko pstryk i duch już znikł wcale sie go nie boi nikt.Bumtarara to tylko ja po ciemku trochę lęku,światełko pstryk i duch już znikł wcale sie go nie boi nikt.Kiedy tylko zamkniesz oczy pająk za stonogą kroczy,wielki zaciera dłonie masz ochotę krzyknąć:O nie!Duch!Bumtarara to tylko ja po ciemku trochę lęku ,światełko pstryk i duch juz znikł wcale się go nie boi nikt.Oczka zmróż, główkę złóż bo już czas na....ćiii!Bumtarara to tylko ja pociemku troche lęku,światełko pstryk i duch już znikł wcale się go nie boi nikt.Bumtarara to tylko ja pociemku troche lęku, swiatelko pstryk i duch już znikł wcale się go nie boi nikt. BUU!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz